То се возило представља као потенцијално приступачнија опција од сајбетрака, захваљујући значајним кинеским субвенцијама за електрична возила. Уз робусну сребрну металну каросерију, практичан шатор који се извлачи из пртљажника возила и задњи ЛЕД екран за преношење порука другим возачима, „Донгфенгов“ концептни пикап ипак привлачи пажњу.
У међувремену, „Тесла“ се суочава са својим низом изазова, јер су недавно покренули свеобухватно повлачење више од 4000 сајбертракова због безбедносних проблема повезаних са поклопцем папучице гаса. Реч је о недостатку који може да доведе до запињања педале о тепих и проузрокује неконтролисано убрзање.
„Донгфенг“ са седиштем у Вухану има значајно присуство на кинеском тржишту аутомобила, продајући милионе примерака годишње кроз партнерство са страним брендовима као што су „Хонда“, „Нисан“ и „Пежо“. Њихов нови концепт дели дизајнерске сличности са „Теслиним“ сајбертраком - са каросеријом у облику клина и пртљажником постављеним изнад задњих точкова.
Истовремено, како је и први човек „Тесле“ Илон Маск признао, легализација сајбертрака за саобраћај на кинеским путевима остаје сложено питање због регулаторних препрека. Исто тако, због регулаторних препрека, сајбертракнеће видети ни европске путеве, или барем не легално.
Детаљи о унутрашњости „Донгфенговог“ новог концепта остају неоткривени. За разлику од других модела приказаних на сајму аутомобила у Пекингу, „Донгфенгов“ концепт је био забрањен за посетиоце, спречавајући било какво завиривање кроз прозоре или покушај отварања врата, пренео је „Дејли мејл“.
Погледајте и: