Он је у објави на свом Инстаграм налогу написао да се зауставна трака може користити као возна на деоницама: петља Бежанијска коса - петља Тошин Бунар, петља Тошин Бунар - петља Генекс, петља Генекс - петља Арена, као и петља Арена - петља Сава Центар.
Зауставна трака је возна и на деоницама петља Аутокоманда - петља Душановац, петља Душановац - петља Медаковић у смеру ка Нишу, као и петља Аутокоманда - петља Хитна Помоћ, петља Сава Центар - петља Арена, затим петља Арена - петља Генекс, петља Генекс - петља Тошин Бунар, и петља Тошин Бунар - петља Бежанијска коса у смеру ка Шиду.
Весић истиче да је коришћење зауставне траке као возне на овим деоницама омогућено на његов предлог као министра надлежног за саобраћај.
Он је објаснио да је, како би сви возачи знали на којој деоници могу да користе заустазну траку, на почетку те деонице, као и на улазима на мото-пут постављен саобраћајни знак који ставља до знања да је бившу зауставну траку сада могуће користити од стране свих возила.
Нагласио је и да је на знаку некада зауставна трака обележена испрекиданом линијом, што говори да могу сви да је користе.
„На овај начин убрзавамо саобраћај који се одвија на мото-путу М11 и смањујемо гужве“, навео је Весић.
Министар је најавио и да ће ускоро Влади Србије да предложи да тај мото-пут добије име мото-пут „Бранко Пешић“ по легендарном градоначелнику Београда који је овај пут саградио.
„Како је председник Вучић јуче говорио у Нишу о краљу Милану - памте се у историји они који саграде нешто за своју државу. Бранко Пешић је саградио овај пут“, написао је Весић.
Погледајте и: