"Овде сам последњи пут био 3. јануара, невероватно је колики је напредак. Завршили смо у овом тунелу, који је најкомпликованији и биће најдужи у целој Србији, три и по километра дужине, две цеви, седам километара...58,83 одсто укупних радова је извршено. Пробијено је толико и идемо и на време и мало испред времена", рекао је Вучић.
Подсетио је да ће Фрушкогорски коридор спојити Нови Сад, Петроварадин, испод Фрушке горе, до Руме и онда излази на аутопут Београд-Загреб и Београд-Шабац-Лозница.
Оценио је да тунел "феноменално изгледа" и да је посебно важан за целу Војводину, пре свега за Јужнобачки, Сремски, Западнобачки и Севернобачки округ.
Замолио је кинеског амбасадора Ли Минга, који је присутвовао обиласку тунела, да, уколико може, утиче на кинеске компаније да убрзају радове на аутопуту Чачак-Пожега, да заврше до следећег маја, како би следеће туристичку сезоне могло брже да се стигне до Ужица и Златибора.
Захвалио је кинеској компанији што раде добро на тунелу и оценио да ће његовим пробијањем бити боље заштићен биљни и животињски свет Фрушке горе.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић изјавио је да је Фрушкогорски коридор "најјеколошкији пројекат" у Србији, будући да се више неће возити кроз Национални парк Фрушка Гора.
Навео је да ће овим темпом тунел бити пробијен у октобу следеће године и да се пробија више од осам метара дневно, као и да ће крајем септембра 2026. бити завршен цео коридор, осим моста преко Дунава у Новом Саду.
Вучић је рекао да Србија пропорционално својој величини гради највећи број километара аутопутева и брзих саобраћајница у целој Европи.
Погледајте и: