У саопштењу се истиче да надлежне службе на аеродрому, у сарадњи са авио-компанијама, чине све да умање последице ове ситуације на комфор путника. Како се наводи, поремећај реда летења на београдском аеродрому у току данашњег дана поново је узрокован кваром софтвера компаније „Колинс Аероспејс“, који је ван контроле београдског аеродрома.
Додаје се да је, према сазнањима управе аеродрома, квар у току дана утицао на рад још двадесетак аеродрома широм света.
Глобални проблем са софтвером значајно је успорио процес пријављивања путника на лет на шалтерима и, последично, довео до кашњења летова на београдском аеродрому.
„Аеродром Никола Тесла Београд“ упутио је још једно извињење свим путницима на чије летове је утицао овај квар.
Компанија „Ер Србија“ саопштила је раније данас да је услед новог квара ИТ система који користи београдски аеродром у поподневним часовима дошло до стварања већих гужви на шалтерима за пријаву на летове, а као последица забележена су значајнија кашњења већине летова авио-компанија које полећу са београдског аеродрома, укључујући и „Ер Србију“.
„Ер Србија“ је путницима такође упутила извињење због одступања, до којих долази због околности које су ван контроле српске националне авио-компаније и позвла путнике да дођу на аеродром најкасније три сата пре заказаног лета.
Погледајте и: