Весић је рекао да су на деоници од Кошева до Медвеђе у току радови на асфалтирању моста преко Западне Мораве и указао да је Моравски коридор један од најважнијих ауто-путева у изградњи у Србији, јер ће повезати два ауто-пута, „Милош Велики“ и ауто-пут Београд-Ниш.
„Суштински, Моравски коридор оживљава цео овај крај, повезује Чачак, Краљево, Врњачку бању, Трстеник и Крушевац и омогућава да више од 500.000 људи добије брзу саобраћајну везу, да обезбедимо да нове инвестиције и бољи и квалитетнији живот за све људе“, рекао је Весић.
Како је рекао, до краја године биће пуштено у саобраћај око 30 километара од Кошева до Врњачке бање.
Весић је изразио очекивање да ће до средине наредне године бити завршена и деоница Чачак-Адрани, а до краја 2025. године и од Врњачке Бање до Адрана, чиме ће се коначно спојити Бања и Краљево.
Директор „Коридора Србије“ Александар Антић рекао је да је сваког дана на градилишту Моравског коридора ангажовано више од 4.000 радника, са готово 2.000 јединица механизације.
„Ово је најинтензивније градилиште у Србији. Радови иду јако добро, већ имамо 20-ак километара под два слоја асфалта, а започети су и радови на завршном слоју асфалта на појединим деоницама. Асфалтирамо мост преко Западне Мораве, дуг око 500 метара, и на њему радимо завршни слој асфалта“, информисао је Антић министра Весића.
Додао је да се радници на тој деоници суочавају са различитим изазовима.
„На ових 30 километара, имамо четири велике денивелисане раскрснице, које треба изградити и довести у фазу да могу безбедно да се пусте у саобраћај. Завршавамо петље Кошеви, Велика Дренова, Трстеник, Врњачка бања и сва ова насељена места имаће добру комуникацију са новим ауто-путем“, додао је Антић.
Погледајте и: