Они на тај начин и своје пријатеље укључују у ову неопрезну пирамиду дељења података, саопштила је компанија Касперски која је и радила истраживање "Узбуђење, погрешна уверења и велика несигурност - Како се глобални потрошачи укључују у дигитални свет".
Резутати истраживања су показали и да половина свих корисника страхује да гласовни асистенти стално прислушкују и прикупљају личне податке.
Као одговор, скоро трећина испитаника, односно њих 28 одсто, прибегава пребацивању својих уређаја у режим рада у авиону током важних приватних разговора.
Истовремено, 40 одсто корисника погрешно верује да их активирање инкогнито режима чини потпуно невидљивим на мрежи.
Поред тога, 24 одсто је спремно да кликне на непознате линкове у апликацијама за комуникацију, потенцијално угрожавајући своју безбедност.