Акција обухвата 81 врсту производа, а снижење ће у просеку износити 26,82 одсто, рекао је на представљању акције премијер Милош Вучевић и навео да ће домаћинства месечно куповином производа који ће бити обухваћени акцијом моћи да уштеде од 8.000 до 22.000 динара.
Производи ће у продавницама имати ознаку „Најбоља цена“, а реч је о прехрамбеним производима, као и за личну хигијену и кућну хемију.
Појефтињења ће се кретати од седам одсто за колико ће бити снижена цена киселог млека до 58 одсто за колико ће појефтинити детерџент за прање веша.
Примера ради, стишњена шунка ће појефтинити са 1.199,99 динара на 799,99 динара, шунка у цреву са 829,99 на 599,99 динара, кромпир са 84,99 на 59,99 динара, сир са 899,99 на 689,99 динара. Цена килограма пилетине биће умањена за 15,22 одсто, свињског меса за 11,57 одсто, јаја за 13,41 одсто, кромпира за 27,65 одсто.
Када је реч о средствима за хигијену, дечји шампон биће јефтинији за 34,87 одсто, пелене за бебе за 28,64 одсто, паковање од две четкице за зубе за 33,17 одсто.
Акцијом ће бити обухваћена и сува храна за кућне љубимце, која ће појефтинити за 30 одсто, па ће седам килограма хране за псе уместо 999,99 динара коштати 699,99 динара.
Поводом почетка ове акције министар унутрашње и спољне трговине Томислав Момировић и председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж посетили су један трговински објекат у Београду.
Влада, како је нагласио Момировић, инсистира на најбољим и најнижим ценама, на великој палети производа, на заједничком раду привреде и владе.
"Желимо да дамо подршку грађанима, знамо да је септембар традиционално најосетљивији месец, деца крећу у школу и трошкови расту", рекао је Момировић и додао да је акција направљена да тако да данас може да се купи једно, сутра друго, да постоји широка палета захваљући којој може да се уштеди и 20.000 динара.
Председник ПКС Марко Чадеж навео је да је ово један од најбољих и најиновативнијих облика сарадње државе, Владе и привреде.
Погледајте и: