Те две фирме почеле су у августу заједничка испитивања вештачке интелигенције и користе помоћницу „Рејчел“ која може да препоручи производе на основу врсте услуге која је потребна купцу, модела аутомобила и расположивих залиха, преноси агенција Кјодо.
"Људи су и даље потребни за замену делова, али вештачка интелигенција помаже тако што препоручује производе", изјавио је званичник подружнице „Фуџицуа“.
Јапанска ИТ компанија „Оки Електрик Индустри“ и железничка компанија „Кјушу“ такође су почеле да користе помоћ АИ која говори три језика - јапански, енглески и кинески и помаже путницима приликом путовања.
Истовремено, стартап компанија са седиштем у Токију „Сапеет“, креирала је вештачку интелигенцију за обуку особља за корисничку подршку и тај пројекат је реализован у једној златари у јулу, пренео је Танјуг.
Погледајте и: