Већ су лоцирани моменти у којима је преузимао заслуге за пласмане на велика такмичења, а потом пребацивао одговорност на играче, када је говорио о лепршавом фудбалу који је претворио у бункерашки, када је најављивао промене и остајао на својим истим идејама које противници лако читају.
Нова недоследност у селекторском понашању једног од најбољих фудбалера свих времена је случај позивања тинејџера у сениорску репрезентацију.
Пре свега неколико месеци Стојковић је бурно реаговао на питање новинара да ли ће упутити позив Александру Павловићу, момку који је потом постао репрезентативац Немачке, а већ је стандардан као централни везиста у Бајерну – на позицији за којом Србија вапи.
„Колико има година? И одмах у А тим да игра? Знате мој став, свако детету нашем желимо да пружимо шансу, али степеник по степеник. Сад је неко дебитовао за Бајерн и 'ајде одма' у А тим? Па не иде то тако“, навео је Стојковић.
Степеник по степеник је принцип којим се Стојковић, изгледа, више не води.
На списак фудбалера за предстојеће утакмице у Лиги нација уврстио је 17-годишњег фудбалера Црвене звезде, несумњиво веома талентованог, Андрију Максимовића.
Млади офанзивни везиста се само четири пута појавио у сениорском тиму Црвене звезде, на терену је провео 127 минута, од чега највише у недавном вечитом дербију – укупно 63.
Максимовић је одушевио, уписао је асистенцију, био је међу најбољим играчима тима који је славио са 4:0, а тренер Владан Милојевић је потом говорио да га није послао на терен јер му је фалило бонуса, већ да је веровао у могућности младог играча. Питање је да ли би то рекао да је партија момка са надимком Меси изгледала другачије.
Како било, млади играч Звезде је искористио Стојковићево одустајање од „степеник по степеник“ принципа и добио је позив за шири списак сениорске репрезентације Орлова, иако Србији не прети ниједна друга земља у трци за његовим услугама, као што је то био случај са Павловићем.
Али, за Стојковића је играње за Бајерн, изгледа, једно, а за Звезду нешто друго, па се и принципи мењају. По већ устаљеним методама.