ДРУШТВО

ЕПС од новембра даје попуст од 30 динара за плаћања преко портала и апликације

Извршни директор за снабдевање у Електропривреди Србије Александар Бјеличић изјавио је данас да број корисника портала и апликације "ЕПС Увид у рачун" износи 615.000, а да ће Електропривреда Србије тим корисницима од 1. новембра ове године до 31. октобра 2025. давати попуст од 30 динара.
Sputnik
Бјеличић је истакао да од 1. новембра почиње сукцесиван престанакблагајничког рада у пословницама ЕПС-а и да је ова одлука била сасвим очекивана, јер свега 13 одсто грађана плаћа рачуне на благајнама ЕПС, а чак 87 одсто рачуне за електричну енергију плаћа преко портала "Увид у рачун", пословних банака и Поште Србије.
Од 1. новембра до 1. фебруара наредне године радиће само благајне које имају највећи број трансакција и које се налазе у Београду, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Краљеву, саопштила је Електропирвреда Србије.
"На шалтерима, као и до сада, грађани могу да добију информације орачунима, уговорима, да поднесу приговоре, рекламације и да добију остале информације. Они који нису вични информационим технологијама, првенствено старији суграђани, моћи ће да плате рачуне, као и све своје друге рачуне, на шалтерима пошта, банака и осталих платних институција. Банка Поштанска штедионица је понудила провизију од 30 динара грађанима који плаћају ЕПС-ове рачуне на њиховим шалтерима, за износе до 6.000 динара", рекао је Бјеличић.
Он је подсетио да ЕПС одобрава и попуст од пет одсто за редовно плаћање рачуна који користи 65 одсто грађана, а сви купци могу и да се определе за електронски рачун и остваре додатни попуст од 50 динара.
Када је реч о рекламацијама у Новом Саду, Бјеличић је објаснио да ниједан грађанин неће бити оштећен.
"Број рекламација износи само 0,4 одсто у односу на укупан број фактура које смо издали на нивоу Србије. У Новом Саду било је око 5.800 рекламација. До сада је обрађено више од половине укупног броја рекламација и више од пола било је неоправдано. Многи су већ добили кориговане рачуне. Важно је поновити да ће свима бити одговорено на рекламацију и ниједан купац неће бити оштећен", рекао је Бјеличић.
Погледајте и:
Коментар