Возови ће смањеном брзином саобраћати док квар не буде саниран, будући да је оштећење каблова проузроковало проблеме у функционисању осам скретница на овом делу пруге.
Стручне службе Инфраструктуре железнице Србије су на терену, како би оштећени каблови били поправљени и пруга поново оспособљена за редован саобраћај возова.
Каблови су пресечени на крају перонског дела у станици и како се наводи у саопштењу, била је очигледна намера починилаца или да исеку и украду каблове или да њиховим оштећењем поново изазову кашњење возова на брзој прузи између Београда и Новог Сада.
Синоћњи инцидент се догодио само неколико дана након што је Инфраструктура железнице Србије успела да санира последице крађе каблова на брзој прузи код Старе Пазове а овакве крађе и оштећења, посебно на брзој прузи, угрожавају јавну сигурности и могу да угрозе безбедност саобраћаја а тиме и људске животе.
Железничка станица Нови Београд покривена је видео надзором а случај ће бити пријављен МУП-у, навели су из Инфраструктуре железнице и апеловали да се не краде и не уништава железничка инфраструктура и имовина, јер се тако, осим материјалних штета, угрожава функционисање и безбедност саобраћаја, што може довести и до људских жртава.
Србија је уложила неколико милијарди евра у модернизацију српских железница, а ова брза пруга је у протекле две и по године доказала квалитет, ефикасност и брзину.
Њоме је возовима између Београда и Новог Сада путовало више од 8,9 милиона путника.
Погледајте и: