Он је на конференции за медије рекао да ће семафори радити радним данима у јутарњем шпицу од 7:00 до 10:00 и у поподвеном шпицу од 14:30 до 18:30 часова.
Шапић је навео да ће на семафорима бити само два светла - трептеће жуто, које ће значити пролаз кроз кружни ток по правилима саобраћаја и црвено, које ће заустављати саобраћај када се укључи и заправо мењати саобраћајца.
Додао је да ће град у наредних месец дана слично решење применити и на кружном току на Аутокоманди, док ће за такво решење за кружни ток на Славији Град размислити да консултује и странце који би пројектовали такво решење.
Шапић је рекао да ће семафори бити постављени и на кружном току код укрштања Улица Владимира Поповића и Булевара Зорана Ђинђића, мада не очекује да буду пуштени у рад у наредних годину и по дана, односно док се не заврши нови мост преко Саве.
Нагласио је да је кружни ток код Бранковог моста део ширег саобраћајног плана и да га не треба посматрати одвојено од тога и подсетио да је на Новом Београду пројектовано пет кружних токова, а од тога су завршена два.
Шапић је указао да је кружни ток безбедније решење од обичних раскрсница, јер возачи морају да успоре кад улазе у кружни ток.
Он је представио фотографије са решењима кружних токова у Европи који имају семафоре.
Градоначелник је најавио и пројекат са Градском чистоћом, према којем би се градиле нове нише за контејнере, чијом изградњом би се ослободила нова паркинг места у граду.
Према процени Шапића, тако би био ослобођен простор за нових више од 1.000 паркинг места.