У ових пет градова гашање благајни за плаћање рачуна је пролонгирано зато што се тамо остварује највећи броје трансакција.
Јадранка Ристић директорка Дирекције за јавно снабдевање у Електропривреди Србије каже да потрошачи преко апликације и портала „Увид у рачун“ од пре годину дана могу брзо и лако да преузуму и плате свој рачун за потрошену електричну енергију.
Тренутно је регистовано 640.000 потрошача. Новина за већ постојеће и будуће кориснике апликације „Увид у рачун“ је да ће наредних годину дана, до 31. октобра 2025. године, на сваки рачун који плате остварити попуст од 30 динара, наводи Ристићева.
Како напомиње, додатни попуст од 50 динара добијају сви који се одлуче да им рачун стиже у електронском облику, на мејл адресу.
Подсећа да сви који измирују своје обавезе на време остварују попуст од пет одсто, а таквих потрошача је 65 одсто.
Иако остаје да ради само једна шалтер сала за Београд, у пословници у Масариковој улици, Ристићева не очекује гужве будући да преко 87 одсто грађана плаћа свој рачун преко портала „Увид у рачун“, пословних банака, поште или других платних институција.
„Од 1. фебруара престају да раде све благајне у пословницама ЕПС-а, али ће грађани на шалтерима моћи да добију све информације о рачунима, уговорима и да подносе рекламације“, каже Ристићева за РТС.
Радно време на шалтерима остаје као и досад, од понедељка до петка од 7 до 15 часова.
Истиче да су сви запослени који су досад радили на благајнама обучени и распоређени на друге послове у вези са унапређењем односа са купцима.
Погледајте и: