Више јавно тужилаштво у Новом Саду саопштило је да предузима све мере и радње у складу са Законом, ради утврђења постојања елемената кривичног дела и одговорности за учињено, о чему ће јавност бити благовремено обавештена.
У случају пада надстрешнице на Железничкој станици Нови Сад требало би да буде наложено комбиновано вештачење. То значи да би у наредном периоду требало да се провери ваљаност статичког прорачуна.
Такође, треба да се упореди како је надстрешница дефинисана у пројекту и у каквом је стању била, да ли је проверавана и испитивана протеклих година, али и током недавног реновирања других делова Железничке станице Нови Сад. Знамо да је надстрешница зидана 1964. године и да надлежни тврде да од тада није реновирана.
У овоме би комисији вештака требало да помогну и колеге са Грађевинског факултета, пише Блиц.
Зашто надстрешница није реновирана на време?
Током истраге вероватно ће бити проверено и како су планирани и реализовани радови на недавном реновирању других делова зграде на Железничкој станици у Новом Саду.
„Наредних дана утврдиће се сва одговорност оних који су одговорни зашто и овај део станице није реконструисан. Он није реконструисан и утврдиће се ко је тај који је могао да утврди тада да је ово безбедно“, рекао је министар грађевинарства Горан Весић.
Шта је све рађено током реконструкције Железничке станице Нови Сад
Да поменута надстрешница није била предмет реконструкције тврде и из Инфраструктура железница Србије.
„Надстрешница која је пала није била предмет реконструкције у оквиру радова на обнови станичне зграде као део пројекта изградње брзе пруге Нови Сад – Суботица“, наводи се у саопштењу.
Како додају, у оквиру реконструкције је рађена унутрашњост Железничке станице Нови Сад, кров и фасада изнад и испод надстрешнице.
Подсетимо, због несреће која се јуче догодила у Новом Саду, а у којој је погинуло 14 људи у целој Србији, као и у Републици Српској је данас је Дан жалости .У Новом Саду је тродневна жалост.