„Форд“ је окривио „значајне конкурентске и економске препреке“ на европском тржишту аутомобила, док је такође приметио „неусклађеност између прописа о угљен-диоксиду и тражње потрошача за електрификованим возилима“, пише агенција Баха.
Немачка аутомобилска индустрија је у дубокој кризи, али није то једино због чега ће она у наредној деценији морати да прецрта 140.000 радних места, оценио је „Прогнос институт“.
Аутори анализе овог института, коју је наручило Удружење немачке аутомобилске индустрије (ВДА), наводе да подаци указују на размере несигурности у бранши која тренутно запошљава око 911.000 људи, преносе немачке агенције.
Другим речима, ако у наредној деценији изостане значајан заокрет инвестиционе политике, отпашће отприлике свако пето од постојећих радних места. То није само израз привредне кризе.
„Пад запослености диктира и заокрет ка електромобилности“, рекла је председница ВДА Хилдегард Милер.
Погледајте и: