„Сада је ту нови систем нишана и навигације, нови радар (ваздушна радарска станица) и мало нове опреме за кабине“, рекао је он Првом каналу.
Директор Конструкторског бироа Микојан Алексеј Матвејев је појаснио да МиГ-35 има и већу површину крила.
„Број тачака вешања на крилу је повећан са шест на осам. Ту је и нова оптичка локациона станица, нови мотор са повећаним потиском, фундаментално нова машина“, истакао је он.
Такође, при раду на новом ловцу МиГ-35, конструктори су посебну пажњу посветили побољшању оперативних карактеристика. До 30 одсто трупа је састављено од композитних материјала.
МиГ-29 (према НАТО кодификацији – Фулцрум) је совјетски и руски вишенаменски борбени авион четврте генерације, развијен седамдесетих година прошлог века у Конструкторском бироу Микојан. Дизајниран за уништавање ваздушних циљева, углавном у пољу радара, као и за уништавање копнених циљева ненавођеним оружјем у условима визуелне видљивости.
Данас су главне модификације ловца МиГ-29СМТ, борбени тренажни МиГ-29УБ, палубни МиГ-29К/КУБ, као и извозна модернизована верзија МиГ-35 генерације „4++“.