Произвођачи аутомобила јасно су дефинисали колики треба да буде притисак у гумама на различитим моделима.
Велика одступања од препоручене вредности нису добра.
У неким моделима, произвођачи наводе и колико треба повећати притисак у гумама када је аутомобил потпуно оптерећен, са свим заузетим седиштима и пртљагом у гепеку.
Гуме са ниским притиском, односно слабије надуване, прегревају се и њен радни век може да се смањи до 20 одсто.
На пример, ако гуме обично трају око 40.000 километара, са ниским притиском мораћете их заменити већ на 32.000 километара.
Такође, ово повећава ризик од пуцања гума.
С друге стране, пренадуване гуме такође нису добра опција. Тврђе бочне стене и газна површина смањују контакт гуме са путем, што узрокује брже трошење и може смањити приањање, што утиче на безбедност и перформансе возила.
Зато је важно редовно проверавати притисак у гумама и придржавати се препорука произвођача како би се обезбедила сигурност и дуготрајан радни век гума.