Екстеријер воза осмишљен је у светлосивој боји са црним, плавим, светлоплавим и црвеним уметцима. На електронском дисплеју пише „Јужно-Сахалинск“. За пилот-пројекат изабран је Сахалин.
„Трансмашхолдинг“ ради на пројекту овог воза у оквиру споразума са Руском железницом, „Росатом-ом“ и владом Сахалинске области. Радови, по иницијативи Министарства индустрије и трговине Русије, суфинансирани су од стране државе. Укупни износ субвенција износи 400 милиона рубаља. Завршетак испитивања и сертификације првог путничког воза на водоник у историји домаће машиноградње планира се за 2026. годину.
Максимални домет воза са три вагона износиће 487 километара на водоник и 40 километара на акумулаторе, док ће воз са два вагона имати домет од 725 километара на водоник и 80 километара на акумулаторе.
Погледајте и: