Ликови у тим клиповима не личе на хуманоидне ликове, већ на неку креацију која је неспојива, попут ајкуле у чизмама што је чак и гротескно, али деца тога нису свесна. Њих привлаче боје, покрети, необичност, а деца због радозналости воле да прихватају нове ствари. Још ако је се то допада и другој деци, онда то постаје тренд, каже Митровић.
Та порука је опстала, али је сада на много вишем нивоу. Некада су деца то могла да виде на телевизору и то у неким терминима, сада деца кликну на телефон у било ком тренутку и појављују им се овакви гротескни садржаји, наводи Митровић.
Вештачка интелигенција може да буде веома корисна. Истовремено, ако се овакве креације пусте на овакав начин и пусте да утичу на младе људе да они немају никакву информацију, већ да понављају и гледају ствари које их ничему не уче и ништа у њима не развијају на креативном плану, онда то постаје проблем, истиче он за РТС.