ДРУШТВО

Апликација ,,Посетите Русију'' доступна од децембра: АИ асистент говори 36 језика и помаже туристима

Апликација ,,Посетите Русију''(Visit Russia), намењена странцима који посећују Русију, појавиће се на Гугл Плеј, Еп Стор и РуСтор интернет продавницама већ 19. децембра.
Sputnik

Апликација Visit Russia усмераваће туристе од момента када они одаберу Русију као дестинацију за путовање, па све до тренутка њиховог повратка у отаџбину, наведено је у материјалима у прилогу презентације овог иновативног пројекта. Она је потпуно бесплатна и пружа прегршт могућности корисницима из иностранства.

Највише ће апликација значити онима који се одлуче да самостално посете Руску Федерацију.
Visit Russia биће доступна свим путницима већ од средине децембра 2025. године, а могућност преузимања биће доступна свима, независно од тога који уређај користе, са Андроид или иОС оперативним системом.

Шта све туристима пружа Visit Russia апликација

Помоћу апликације, корисници ће моћи самостално да организују своје путовање: да прорачунају буџет неопходан за путовање, оформе електронску визу и путно осигурање, букирају карте, резервишу смештај у хотелима, инсталирају електронску SIM-картицу и покрену захтев за поврат пореза (tax free) на куповине које су обавили у Русији.
Осим тога, апликација има и гласовног помоћника који функционише на бази вештачке интелигенције, а који може да ,,разговара'' са туристима на 36 светских језика.
Идејни творци апликације верују да ће ово умногоме допринети развоју туризма у Русији и мотивисати туристе да посете и неке мање истражене, а вредне пажње крајеве земље.

За туристе из арапских земаља постоји и посебан сервис

Специјално за туристе из арапских земаља доступан је и GCC friendly сервис - он ће показати где се налазе ресторани са халал храном, као и хотеле који се налазе у близини џамија.
Пројекат је реализован уз подршку Руског савеза туристичке индустрије и Агенције за стратешке иницијативе и тренутно се презентује у Саудијској Арабији.
Једина мана апликације Visit Russia тренутно је одсуство опције електронског плаћања, која се решава. Очекује се да ће и овај недостатак бити решен у најближој будућности, па ће туристи путем ње моћи да врше и безготовинско плаћање услуга које користе путем апликације.
Погледајте и:
Коментар