„Потврђено је да при кретању авиона вода не нарушава рад његових главних мотора и помоћног енергетског система“, наводи се у саопштењу.
Како су навели у министарству, оваква тестирања су међу најважнијима за авион, с обзиром на то да полетање и слетање могу да се изводе и за време кише.
У компанији „Ростех“ додали су да је за тестирање на аеродрому Истраживачког института М.М. Громова за летове у Жуковском постављена пробна писта на води дужине преко 70 метара и ширине 12 метара. Њени параметри обезбеђују дубину воде у складу са руским и европским захтевима.
Први лет руског авиона
СЈ-100, у којем су сви делови стране производње замењени домаћим компонентама, извео је у априлу први лет у Комсомолску на Амуру.
Током пробног лета потврђен је стабилан рад свих система домаће производње.
Лет је трајао око 40 минута, а изведен је на висинама до 3.000 метара и при брзини од 500 километара на сат.
Планирано је да се производи око 20 „Суперџетова-100“ годишње.
СЈ-100 мора да има 130 сертификованих летова, укључујући специјалне тестове на екстремно ниским или високим температурама.
Дакле, програм замене страних делова оним домаће производње улази у завршницу – на авиону је замењено 40 страних делова и агрегата, укључујући најважнији део – моторе.
Погледајте и: