У претходних неколико месеци, Фејсбук је експериментисао са поделом почетне странице на „њуз фид“ и „експлор фид“, тачније страницу на којој видите постове пријатеља и другу на којој се налазе постови страница. Експериментом је било обухваћено шест земаља: Србија, Словачка, Боливија, Гватемала, Камбоџа и Шри Ланка.
„Људи не желе раздвојене фидове“, написао је руководилац Фејсбук „експлор фида“ Адам Мосери у опису апдејта. „Резултати анкета су показали да корисници нису задовољни постовима које виде, а раздвојени ’фидови‘ им нису помогли да се више повежу са пријатељима и породицом“.
Мосери истиче да више не постоји потреба да „фидови“ буду уопште раздвојени.
Паблишери, односно медији и компаније су најмање профитирали од ове промене након што је Фејсбук непрестано мењао алгоритме по којима се постови приказују, али је Фејсбук на бројне критике на рачун тога одговорио да ова друштвена мрежа није погодна за бизнис: „Једноставно идите“.
У међувремену, компанија наставља са експериментисањем на „њуз фиду“. Наиме, тренутно се тестира опција посвећена локалним вестима под називом „Тудеј ин“, која је доступна само у шест градова.
Б92