Компанија је произвођач интерконтиненталних балистичких ракета „Стилет“ и хиперсоничног система „Авангард“.
Традиционални метод
Сада се гориво најпре железницом у цистернама испоручује до техничке позиције космодрома или лансирне базе.
Потом се гориво смешта у посебна складишта, где пролази посебну припрему и где се у обзир узимају температурни параметри и степен засићења раствореним гасовима.
Након тога се пумпа у танкер који се шаље на стартну позицију, где се врши пуњење ракете.
Метода је тестирана деценијама, али време ради против ње. „Током година ова метода припреме горива постаје све мање поуздана“, наводи се у саопштењу компаније.
Опрема која још из времена СССР-а застарева и захтева скупе поправке. Због тога се већ одавно трага за алтернативним начином пуњења горива.
Нови метод
„Нови метод је патентиран. Користе се мобилни агрегати који се напајају из вагон-цистерне, а затим самостално припремају гориво пре пуњења ракете“, истиче „НПО Машиноградња“.
Ово ће донети победу на разним пољима. Ако се произведе неколико таквих система, стећи ће се могућност да се лако пребацују на различита места у складу са потребама. Агрегати ће бити изграђени на савременој елементној бази, што ће временом аутоматизовати процес припреме компоненти. У изради јединица учествоваће супстанце првог степена опасности, амил и хептил.
Амил и хептил се користе за ракете „Стилет“, које такође производи „Машиноградња“. Према наводима медија, ракете „Стилети“ ће се користити као први носачи „Авангарда“.