Према речима Мордашова, кључни фактор за успех бизниса у дугорочној перспективи је брига за обичне раднике.
„Треба узети као аксиому да се сваки радник, од најнижег до топ-менаџера, разуме у свој посао боље од вас, а да је ваш посао као руководиоца само да му помогнете у самореализацији. Изненадићете се какве идеје ћете добити, ако заузмете став тренера, а не зидара који увек зна све најбоље“, сматра Мордашов.
Он је нагласио и да бизнис треба да буде савремен са тачке гледишта технологија и праксе управљања. За то је потребно направити средину у складу са жељама клијената, на време препознати и увести нове технологије и методе.
„Најлакше је потрошити огроман новац на инвестиције, али да ли то гарантује да ће све аутоматски прорадити као сат и да ли ће моментално доносити резултате? Потребно је створити цео екосистем, како иновације не би постале страни елемент за раднике компаније. Сви наши људи, од топ-менаџера до обичних радника, треба да буду заинтересовани за заједнички циљ. Сваки радник треба да постане, у неком смислу, директор продаје“, сматра руски милијардер.
Мордашов је додао да је у неком тренутку престао да ради по пословним принципима Хенрија Форда, који је говорио да „клијент може да добије аутомобил било које боје, ако је она црна“.
Он је нагласио и да руски бизнис тек треба да научи много тога: да „служи“ клијенту, да постане одговоран, да буде спреман за сталне промене како би одговорио на технолошке изазове савременог света.