00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
16:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Руски милијардер открива формулу за прављење новца

© Sputnik / Александр Гальперин / Уђи у базу фотографијаАлексеј Мордашов
Алексеј Мордашов  - Sputnik Србија
Пратите нас
Власник и председник савета директора компаније „Северстаљ“, милијардер Алексеј Мордашов открио је у интервјуу магазину „Харвард бизнис ривју“ своју формулу вођења успешног бизниса.

Према речима Мордашова, кључни фактор за успех бизниса у дугорочној перспективи је брига за обичне раднике.

„Треба узети као аксиому да се сваки радник, од најнижег до топ-менаџера, разуме у свој посао боље од вас, а да је ваш посао као руководиоца само да му помогнете у самореализацији. Изненадићете се какве идеје ћете добити, ако заузмете став тренера, а не зидара који увек зна све најбоље“, сматра Мордашов.

Он је нагласио и да бизнис треба да буде савремен са тачке гледишта технологија и праксе управљања. За то је потребно направити средину у складу са жељама клијената, на време препознати и увести нове технологије и методе.

„Најлакше је потрошити огроман новац на инвестиције, али да ли то гарантује да ће све аутоматски прорадити као сат и да ли ће моментално доносити резултате? Потребно је створити цео екосистем, како иновације не би постале страни елемент за раднике компаније. Сви наши људи, од топ-менаџера до обичних радника, треба да буду заинтересовани за заједнички циљ. Сваки радник треба да постане, у неком смислу, директор продаје“, сматра руски милијардер.

Мордашов је додао да је у неком тренутку престао да ради по пословним принципима Хенрија Форда, који је говорио да „клијент може да добије аутомобил било које боје, ако је она црна“.

Он је нагласио и да руски бизнис тек треба да научи много тога: да „служи“ клијенту, да постане одговоран, да буде спреман за сталне промене како би одговорио на технолошке изазове савременог света.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала