00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Нова подвала Фејсбука против Спутњика

© Sputnik / Алексей Витвицкий / Уђи у базу фотографијаМарк Цукерберг, оснивач Фејсбука
Марк Цукерберг, оснивач Фејсбука - Sputnik Србија
Пратите нас
Фејсбук ће почети да етикетира руске, кинеске и друге државно контролисане медијске организације под ознаком „државни медији“, а током лета ће почети да блокира све огласе тих канала који циљају америчке кориснике, како би, наводно, спречио „мешање у председничке изборе у САД“.

Највећа светска друштвена мрежа примениће ознаку на руски Спутњик, иранску Прес телевизију и кинеску новинску агенцију Синхуа, наводи се у делимичној листи коју је Фејсбук пренео. Компанија ће на самом почетку применити етикету на око 200 страница.

Фејсбук неће етикетирати ниједну новинску организацију са седиштем у САД, јер је утврдио да чак и „издавачке куће под руководством америчке владе имају уређивачку независност“, изјавио је шеф компаније за политику дигиталне безбедности Натанијел Глајхер.

Нова мера долази само неколико месеци уочи новембарских председничких избора у САД.

© Sputnik / Наталья Селиверстова / Уђи у базу фотографијаФејсбук ће етикетирати Спутњик и блокирати све огласе који циљају америчке кориснике
Нова подвала Фејсбука против Спутњика  - Sputnik Србија
Фејсбук ће етикетирати Спутњик и блокирати све огласе који циљају америчке кориснике

Под овом мером Фејсбук неће користити етикету за медијске канале повезане са појединим политичким личностима или странкама, јер би то, како каже Глајхер, могло да пређе „границе које су врло клизаве“.

„Оно што овде желимо, јесте да започнемо с најкритичнијим случајем“, рекао је.

На свом посту Фејсбук је рекао да ће се њихова ознака појавити на страницама широм света, као и у објавама унутар Сједињених Држава.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала