00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Ко није добио 100 евра, може да се жали: Пријављивање завршено у поноћ

© Фото : Министарство финансија СрбијеПровера статуса пријаве за физичко лице - пријава за помоћ од 100 евра
Провера статуса пријаве за физичко лице - пријава за помоћ од 100 евра - Sputnik Србија
Пратите нас
Могућност грађана да се пријаве за једнократну државну помоћ од 100 евра завршена је у поноћ. За примање жалби и процесуирање досадашњих пријава и наредних недеља ће бити доступни кол-центар и интернет-страница Управе за трезор. Уведена је и посебна опција за проверу у којој банци је уплаћен новац, јер је то питање мучило многе грађане.

Према последњим подацима Министарства финансија, пријавило се 4.311.800 држављана Србије, а помоћ је аутоматски добило још око 1,9 милион пензионера и корисника социјалних новчаних давања. Од тих више од 6,2 милиона грађана, новац је легао на рачуне њих 6.013.861.

Међу пензионерима и другим пунолетним грађанима који испуњавају све услове за ову помоћ, има и оних који нису добили новац. Надлежни кажу да треба да пријаве проблем, или путем портала Управе за трезор или позивањем кол-центра. Наглашавају да сви који су већ оставили податке буду стрпљиви, јер ће добити одговор, преносе Новости.

„И пензионери и остали могу да оставе рекламацију преко кол-центра 0800 101 100 или на порталу idp.trezor.gov.rs користећи опцију пријави проблем“, кажу у Министартсву финансија.

„У одељку "тип проблема" могу да одаберу неку од опција - подаци не пролазе, није легла уплата, није могућа пријава преко сајта, а уведена је и - не знам у којој банци ми је извршена уплата. Разлог је велики број порука грађана који не знају коју су банку одабрали приликом пријаве, односно у статусу им је написано да је уплата извршена, а они не знају где. Свима ће бити одговорено у најкраћем року, а 30 људи се свакога дана бави овим пријавама и проблемима“.

Према речима Синише Малог, сви ће бити исплаћени до понедељка 8. јуна.

Прочитајте још: 

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала