00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
21:00
30 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Архимандрит Димитрије Плећевић: Манастир Тумане - место Божјих чуда
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
17:00
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
У колачима екстракт ваниле произведен од нафте
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Стиже стотину руских супермаркета у Србију — падају цене на рафовима

© Fotolia / Gina SandersПродавница
Продавница - Sputnik Србија
Пратите нас
Руска трговачка компанија МЕРЕ улази у Србију и планира да постане један од највећих ланаца на нашем тржишту тако што ће отворити 100 својих продавница.

МЕРЕ је придружница руске „Торгсервис групе“, основане 2009. године, која тренутно послује на више од 800 локација широм Русије под брендом „Светофор“ и трећи је по величини ланац иза трговачких компанија X5 и Магнит.

Руски супермаркети продају по дисконтним ценама

Према речима Дејана Делића, директора представништва Привредне коморе Србије у Москви, МЕРЕ, осим у Русији, послује у још десет земаља — између осталог у Немачкој, Румунији, Казахстану, Белорусији и Кини.

„Принцип функционисањa и рада MЕРЕ је на такозваном дискаунт систему, што значи да ценовна категорија производа мора да буде конкурентна у односу на друге понуде и сигурно је да ће, уколико се цео посао реализује, радити на продаји производа који су ценовно најнижи“, каже он.

С обзиром на ценовну политику и начин функционисања на руском и другим тржиштима, за купце у Србији долазак ланца МЕРЕ, према Делићевим речима, значиће додатну конкуренцију, снижавање постојећих цена производа који су у понуди.

Без рекламе и „шминке“

„Ценовна политика у Србији ће сигурно бити таква да ће се у понуди налазити производи који нису оптерећени додатном рекламом или лепшим паковањем. Вероватно ринфузна продаја на веће количине, што снижава коначну цену. То ће свакако значити потрошачима. МЕРЕ је у сваком случају добродошао и као конкуренција другим продајним ланцима“, оцењује Делић.

Из филијале ове руске компаније у Србији за портал Ритејл Србија речено је да МЕРЕ планира да ради директно са српским произвођачима, под строгом контролом квалитета и ниском трговачком маржом, а да на нашем тржишту планирају отварање најмање 100 супермаркета са просечном површином од око 1.000 квадрата.

У својим маркетима у Румунији МЕРЕ већ продаје српске производе.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала