00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Конкуренција „Тесли“: Кинески електромобил стиже у Европу

CC0 / Unsplash / Тесла електрични аутомобил
Тесла електрични аутомобил - Sputnik Србија
Пратите нас
Кинеска марка електричних аутомобила НИО планира да крене на западно тржиште следеће године где планира да успостави нову услугу замене испражњених батерија пуним, уместо допуњавања, што би јој помогло да се надмеће са ривалским америчким „Теслом“, изјавио је у Пекингу председник кинеске компаније.

НИО, основан 2014. године, одложио је тај план због пандемије корона вируса, рекао је новинарима Вилијам Ли, али сада проучава на којем тржишту треба да почне и како да структуира своје пословање.

„Надамо се да ћемо у другој половини следеће године почети истраживање продајом малог броја возила у земљама у којима су електрични аутомобили популарни. Желели бисмо да почнемо у европским земљама”, рекао је Ли.

„НИО Инц.” је најистакнутији кинески бренд с највишим ценама у већ крцатој индустрији електричних возила у Кини, с десетинама конкурената, укључујући старт апове, државне произвођаче аутомобила и заједничка улагања са страним партнерима.

Владајућа Комунистичка партија промовисала је електрична возила уз вишемилионске субвенције које су Кину учиниле највећим тржиштем електромобила, са око половином укупне светске продаје таквих возила.

Требало је да субвенције престану, али су продужене до 2022. године да би се произвођачима помогло да савладају последице пандемије.

НИО, иако су му први инвеститори били кинеску дивови Тенцент, Баиду и Леново, борио се да финансијски опстане, а Ли је рекао да је компанија стабилнија јер се продаја повећава.

Компанија је навела да је продаја њена два модела СУВ, чија је цена до 370.000 јуана (53.000 долара), порасла на рекордних 10.331. Трећи модел, купе, креће у продају у септембру.

Ли је рекао да је потенцијална конкурентска предност НИО услуга која омогућава власницима да испражњене батерије замене пуним, уместо да их сами пуне. Та компанија је поставила 143 станице за замену батерија у Пекингу, Шангају и другим градовима.

Ли је рекао да, ако НИО одлучи да ту услугу понуди на западним тржиштима, то би му могло помоћи да се такмичи с „Теслом“ у препуним градовима попут Њујорка и Чикага, где власници паркирају на улици или другде где не могу да пуне батерије повезивањем на кућну или јавну мрежу, преноси „Биз лајф“.

„За много људи је потребна замена испражњених батерија пуним, јер не могу да инсталирају пуњач код куће“, рекао је Ли.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала