У изјави коју је првобитно објавио магазин „Аутомобил и возач“ Хоскин је истакао да би корпорације и спортски тимови требало да престану да користе мотиве повезане са америчким домороцима, као што су имена, слике и маскоте, као надимке или натписе на производима, пише АП.
„Сигуран сам да то долази из добрих намера, али не импонује нам то што стављају наше име на бочну страну возила“, рекао је Хоскин.
Портпарол корпорације „Стелантис“, у чијем је саставу компанија „Џип“, Кристин Старнес саопштила је да је назив „годинама негован како би се одала почаст и славио домородачки народ Америке због њихове племенитости, јунаштва и поноса“, пренео је Спутњик интернешенел.
Старнесова није говорила о томе да ли ће се имена модела аутомобила променити.
Међутим, на друштвеним мрежама је уследила реакција:
I drive a Cherokee. It’s a great car. I’m Scottish. I don’t complain about Scotch eggs, Scotch tape, Groundskeeper Willie from the Simpsons and other ethnic references to my heritage. Grow up FFS!!!
— Martin (@martninblack63) February 23, 2021
— Red (@Red_Lowell) February 23, 2021
— Richard Heller (@RichardHeller19) February 23, 2021
— 🅿🅻🅰🆃🅸🅽🆄🅼™ (@SecondGetts) February 23, 2021