Занимљивост је да је почетком 20. века породица Карађорђевић била међу званичним лиферантима драгуљарница "Картије", а како би познати ланац продавница накита стекао што бољу репутацију међу купцима, истицали су грбове Краљевских породица које су биле купци њиховог накита. Сви "Картијеови" локали, укључујући и главни у Паризу, имају на фасади грбове Краљевских домова, а ова традиција стара је више од сто година.
На данашњем тржишту постоји велика понуда сатова, од паметних, такозваних - “смарт” сатова до великог броја реплика, али и старих и цењених брендова који имају вишевековну традицију. У време дигиталних алатки, све је мање занатских радњи попут часовичара, што доводи до све мањег интересовања млађих генерација за некада цењеним занатом. Страхиња Ђорић је увидео да постоји недостатак информација и занимљивог садржаја о сатовима на интернету и одлучио је да направи Јутјуб канал по имену “Сат на руци”. Уз много занимљивих видео клипова о историји сатова и о томе које сатове носе познате личности, Страхиња се труди да окупи заједницу људи чија су страст сатови и да едукује гледаоце о томе који елементи чине сат вредним.
Која је разлика између модерних и старијих сатова и који су квалитетнији? Шта нам доноси дигитално доба, јесу ли “паметни” сатови конкуренција старијим моделима? Како су друштвене мреже омогућиле да се људи боље едукују о сатовима и како је дошао на идеју да направи сопствени Jутјуб канал? Која занимљивост повезује династију Карађорђевић и чувени ланац драгуљарница “Картије”?
О овој теми у емисији „Технограм” говори Страхиња Ђорић, млади познавалац сатова и креатор Јутјуб канала „Сат на руци”.