https://sputnikportal.rs/20220214/rakija-iz-kesice-osvaja-svetsko-trziste-1134355565.html
Ракија из кесице осваја светско тржиште
Ракија из кесице осваја светско тржиште
Sputnik Србија
Жељко Миличевић из Београда већ четири године прави јединствен производ – ракију у кесици, коју, осим што пласира на домаће тржиште, извози и у Европску унију. 14.02.2022, Sputnik Србија
2022-02-14T23:00+0100
2022-02-14T23:00+0100
2022-02-14T23:00+0100
србија
србија – економија
србија
економија
друштво
магазин
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0b/0b/1123838804_0:191:1921:1271_1920x0_80_0_0_3409b6ed402928386690224f69fc98df.jpg
Наиме, Жељко, који је пореклом из Двора на Уни, код Новог Града, производи шест врста ракије, које ставља у кесице – дуњу, шљиву, кајсију, виљамовку, траварицу и медовачу.„Идеја је била да се наше ракије продају у маркетима, кладионицама, ресторанима, киосцима. Увек би у понуди било шест укуса, за које се користи специјална триплекс амбалажа, која служи за паковање хране. Свако користи неки други укус, неко воли шљиву, неко дуњу, неко медовачу, лепши пол највише траварицу, тако да је то некако комплетнија понуда него што су прије имали маркети, на пример у Београду“, прича за „Независне“ Жељко Миличевић.Његов „Воћњак Ж“ и ови јединствени производи су освојили многобројне награде, међу којима је шест златних медаља на Интернационалном фестивалу ракије, који су одржани у јулу прошле године у Житишту.Како каже, цена ракије у кесици је од 40 до 60 центи.Према његовим речима, у производњи ракије је најбитније да се очува исти квалитет, односно континуитет и квалитет, јер ракија увек мора бити иста, те подложна свим законима и атестима, онако како је написано на декларацији производа.„Наша визија продаје су сви, од продавница, малих маркета, кладионица, бензинских пумпи, ресторана, сви који могу да продају, односно који су регистровани за продају алкохола. Зову ме људи из целог света за ракију, из Данске, из Чикага из САД, а добијао сам позиве из неких арапских земаља како бисмо тамо дистрибуирали наш производ. Оно што је такође битно јесте да је ова наша ракија због специфичног изгледа веома интересантна и неретко је људи поклањају“, навео је Миличевић.
https://sputnikportal.rs/20220208/tri-medalje-za-rakije-iz-srbije-na-sajmu-u-moskvi-1134144572.html
https://sputnikportal.rs/20211120/otkrivamo-tajnu-vrhunske-srpske-rakije-cetiri-stvari-neophodne-za-njeno-velicanstvo--sljivovicu-1131729932.html
https://sputnikportal.rs/20201112/srpska-rakija-medju-deset-najboljih-pica-na-svetu-1123838882.html
србија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e4/0b/0b/1123838804_63:0:1758:1271_1920x0_80_0_0_84ad6a470d6ad5859a7e521ab26c7355.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија – економија, србија, економија, друштво, магазин
србија – економија, србија, економија, друштво, магазин
Ракија из кесице осваја светско тржиште
Жељко Миличевић из Београда већ четири године прави јединствен производ – ракију у кесици, коју, осим што пласира на домаће тржиште, извози и у Европску унију.
Наиме, Жељко, који је пореклом из Двора на Уни, код Новог Града, производи шест врста ракије, које ставља у кесице – дуњу, шљиву, кајсију, виљамовку, траварицу и медовачу.
„Идеја је била да се наше ракије продају у маркетима, кладионицама, ресторанима, киосцима. Увек би у понуди било шест укуса, за које се користи специјална триплекс амбалажа, која служи за паковање хране. Свако користи неки други укус, неко воли шљиву, неко дуњу, неко медовачу, лепши пол највише траварицу, тако да је то некако
комплетнија понуда него што су прије имали маркети, на пример у Београду“,
прича за „Независне“ Жељко Миличевић.
Његов „Воћњак Ж“ и ови јединствени производи су освојили многобројне награде, међу којима је шест златних медаља на Интернационалном фестивалу ракије, који су одржани у јулу прошле године у Житишту.
„Наша шљива једина има географску ознаку на Балкану. Ракија је ипак најјачи српски бренд и наше поднебље диктира квалитет ракије. То је само требало лепо упаковати и презентовати и домаћем и западном тржишту. Паковања су од 0,03 литра, односно једна кесица – једна чашица, а у комерцијалној понуди имамо и 24 кесице од 0,72 литра. Ми саветујемо купце да узимају шест различитих комерцијалних кутија, и то једну транспортну кутију, тако да свако продајно мјесто има шест наших укуса на располагању и да буде већи избор“, нагласио је Миличевић.
Како каже, цена ракије у кесици је од 40 до 60 центи.
Према његовим речима, у производњи ракије је најбитније да се очува исти квалитет, односно континуитет и квалитет, јер ракија увек мора бити иста, те подложна свим законима и атестима, онако како је написано на декларацији производа.
„Наша визија продаје су сви, од продавница, малих маркета, кладионица, бензинских пумпи, ресторана, сви који могу да продају, односно који су регистровани за продају алкохола. Зову ме људи из целог света за ракију, из Данске, из Чикага из САД, а добијао сам позиве из неких арапских земаља како бисмо тамо дистрибуирали наш производ. Оно што је такође битно јесте да је ова наша ракија због специфичног изгледа веома интересантна и неретко је људи поклањају“, навео је Миличевић.