00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Шапић представио нове цене превоза у Београду: Остаје карта од 90 минута, појефтињује месечна /фото/

© Sputnik / Лола ЂорђевићЕКО аутобус
ЕКО аутобус - Sputnik Србија, 1920, 07.04.2023
Пратите нас
Градоначелник Београда Александар Шапић представио је нове цене и нови систем плаћања у градском превозу и навео да неће бити укинута карта која важи 90 минута, већ да ће она појефтинити, баш као и месечна маркица.
Квалитет јавног превоза, уласком „Бусплуса” у читав систем, годинама је опадао једнако као и наплата, те је незадовољство и корисника и града расло, због чега је предложена промена система и драстично појефтињење јавног превоза у Београду, рекао је градоначелник Александар Шапић на ТВ Хепи.
Он је појаснио и да се читав систем на овај начин поједностављује, а новина у односу на јучерашњу најаву јесте – додатно смањење цене месечне карте за једну зону и нижа цена временске карте од 90 минута.
„Град ће убудуће бити подељен на две зоне и постојаће две тарифе. Временска карта за 90 минута коштала је 90 динара, а сада ће бити 50, док ће дневна карта за обе зоне износити 200 динара. Седмодневна карта, такође за обе зоне, коштаће 1.000 динара колико је раније коштала тродневна. Следећа велика ствар јесте цена месечних карата, које су се кретале у зависности од зоне од 2.990 до 4.990 динара. Сада ће зона А или зона Б бити 2.500 динара, а обе зоне 3.500 динара. Појефтињења, дакле, иду скоро и до 50 процената, што мислим да ће људе определити да плаћају превоз“, истакао је Шапић.
Предлог је да годишње карте коштају 25.000 за једну зону, односно 35.000 за обе зоне, док је некада било 54.000. Поред основаца, право на бесплатан превоз имаће и средњошколци, а старији суграђани више неће на годишњем нивоу плаћати 417 динара за нову карту већ ће им карта бити доживотна, рекао је Шапић.
Све друге повлашћене категорије остају и цена ће бити 1.000 динара. Увешће се и системи плаћања посредством смс-а и апликације, али и на продајним местима, прецизирао је Шапић.
„Људима ћемо ове информације послати на адресе да не би било пласирања дезинформација и опструкција“, рекао је Шапић.
© Фото : БеоинфоНови систем наплате карата у Београду
Нови систем наплате карата у Београду - Sputnik Србија, 1920, 07.04.2023
Нови систем наплате карата у Београду
Неће бити више валидирања карти, а ако се путник затекне без карте, неће бити избацивања из превоза већ ће му бити дата могућност да казну плати и то у наредних неколико дана по дупло мањој цени.
„Те врсте тензија неће више бити у превозу, као ни уласка на прва и изласка на остала врата нити задржавања код валидатора. Наша обавеза јесте да подижемо квалитет превоза и возила и да повећамо фреквенцију возила на најоптерећенијим линијама“, нагласио је Шапић.
© Фото : БеоинфоНови систем наплате карата у Београду
Нови систем наплате карата у Београду - Sputnik Србија, 1920, 07.04.2023
Нови систем наплате карата у Београду
Тролејбуси на стајалишту - Sputnik Србија, 1920, 06.04.2023
ДРУШТВО
Нови систем наплате карата у Београду: Нема контролора, дневна карта 200 динара
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала