00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
On air
21:00
30 мин
ВЕСТИ (реприза)
Да ли су европски лидери спремни да се повинују новом америчком председнику?
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Рекордна продаја електричних аутомобила: Кинези предводе трку

© Sputnik / STRСајам аутомобила у Шангају 2023.
Сајам аутомобила у Шангају 2023. - Sputnik Србија, 1920, 01.05.2023
Пратите нас
Продаја електричних аутомобила оборила је рекорд прошле година, а Кина предводи трку, наводи Међународна енергетска агенција.
Глобална продаја електричних аутомобила и плаг-ин хибрида прешла је 10 милиона возила у 2022. години, а 60 одсто возила продато је у Кини, наводи се у извештају Међународне енергетске агенције (ИЕА).
Више од половине електричних возила која су тренутно на друмовима, налази се у Кини, додаје се у том извештају.
Друго највеће тржиште за електричне аутомобиле је Европа, где је продаја скочила 15 одсто у 2022. години.
Треће тржиште су Сједињене Америчке Државе, где је забележен пораст продаје електричних возила од 55 одсто, али она у укупном броју продатих аутомобила учествују са осам одсто.
На глобалном нивоу, учешће електричних аутомобила у укупној продаји расте. Тако су електрични аутомобили чинили пет одсто укупне продаје у 2020. години, док је 2022. године то било 14 одсто.
Колико добро иде кинеским произвођачима електричних аутомобила, говори и податак да је компанија BYD, главни ривал „Тесле“, остварио раст профита од 411 одсто у првом кварталу ове године, наводи „Фајненшел тајмс“. У 2022, та кинеска компанија, чији је главни инвеститор амерички бизнис магнат Ворен Бафет, забележила је раст прихода од 400 одсто у односу на 2021. Компанија BYD држи чак 40 одсто кинеског тржишта електричних аутомобила, док је „Тесла“ заузео 11 одсто.
Електрични аутомобил - Sputnik Србија, 1920, 18.04.2023
ЕКОНОМИЈА
Кинези прелазе на електричне аутомобиле, најтраженија домаћа компанија
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала