00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Потписано: Српски тагови за путарину ускоро и у Црној Гори

© Tanjug / MINISTARSTVO GRAРEVINARSTVA/ PREDRAG MITIĆНаплатна рампа на ауто-путу
Наплатна рампа на ауто-путу - Sputnik Србија, 1920, 23.08.2023
Пратите нас
Меморандум о пословној сарадњи између црногорског предузећа Монтепут и Путева Србије потписан је у среду и омогућиће да се српски тагови за путарину ускоро користе и у Црној Гори.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић рекао је да заједничка електронска наплата путарине између Србије и Црне Горе не значи само олакшање путовања већ и додатно повезивање наших народа и држава.
После потписивања Меморандума о пословној сарадњи између црногорског предузећа Монтепут и Путева Србије он је истакао да је за Србију посебно важно повезивање са Црном Гором.
"Ми смо браћа и сестре. Из тог разлога требало би да олакшамо комуникацију између наших људи. Пут који се гради до Црне Горе и електронска наплата путарине су наши приоритети", рекао је Весић.
Он је истакао да ће до краја године бити завршен наш део пута до Пожеге, а да онда се креће са градњом ауто-пута ка Бољарама који је дуг 107 километара.
"За нас је тај ауто-пут у овом тренутку најважнији. Тај пут ће бити веома фреквентан и сам ће себе оправдати с обзиром на број аутомобила који ћемо имати са једне и друге стране. Интегрисана путарина је само корак ка ближој сарадњи људи, како ми на Балкану не би имали никаквих граница ни отежавања путовања", рекао је министар.
Најавио је да ће после састављања црногорске владе посетити Подгорицу како би са ресорним министром разговарао о заједничком граничном прелазу.
"Договорили смо заједнички железнички гранични прелаз на станици у Бјелом Пољу. Сада то треба да урадимо и са друмским превозом, како би на једном месту биле обе полиције и обе царине, а све са циљем смањења чекања", рекао је Весић.
Такође, Весић је подсетио да се очекује реконструкција пруге од Београда до Бара, као и да је она једнако важна као и брза пруга која се гради од Београда до Ниша.
"Реконструисали смо пругу до Ваљева, а сада нас чека деоница Ваљево-Врбница. До краја године завршавамо пројекат реконструкције. Том пругом ће се возити 120 километара на сат", навео је Весић, и истакао да тиме показујемо колико је Влади Србије важно повезивање са Црном Гором.
"Корак по корак ми повезујемо наше земље и људе. То је сарадња за коју се надам да ћемо имати и са будућом Владом Црне Горе", истакао је Весић.
Директор предузећа "Монтепут" Милан Љиљанић је рекао да су предузети први кораци на повезивању система електронске наплате путарине, а да екипе наших држава заједнички раде на имплементацији.
"Надам се да ћемо у наредном периоду наставити сарадњу и убрзати иницијативе за изградњу преосталих деоница ауто-пута од Београда до Бара, што ће знатно смањити време путовања и донети значајне бенефите за грађане", рекао је Љиљанић.
Помоћник извршног директора сектора за наплату путарине из Путева Србије Дарко Савић је истакао да овај пројекат не значи само повезивање два система за наплату путарине већ повезивање два народа и бржи проток роба.
"Надамо се да ћемо врло брзо сви заједно приступити интегрисаном систему за наплату путарине у овом делу Европе и имати један од најбољих система за наплату путарине у Европи", рекао је он.
Испред Путева Србије Меморандум је потписао помоћник директора Миодраг Поледица.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала