https://sputnikportal.rs/20231024/sta-je-misteri-soping-kad-se-tajni-kupci-ponasaju-kao-pravi-1162826563.html
Шта је мистери шопинг: Кад се тајни купци понашају као прави
Шта је мистери шопинг: Кад се тајни купци понашају као прави
Sputnik Србија
Истраживања показују да ће само четири одсто незадовољних купаца да се пожали компанији на лошу услугу. Многи ће без објашњења брзо прећи код конкуренције... 24.10.2023, Sputnik Србија
2023-10-24T22:21+0200
2023-10-24T22:21+0200
2023-10-24T22:21+0200
економија
економија
србија – економија
туризам и трговина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0a/18/1162826736_0:64:1200:739_1920x0_80_0_0_7e44335b5e126e98c6410470ef9cfef4.jpg
За тајну куповину кажу да је најбржи и најефикаснији начин добијања објективних података о нивоу пружене услуге. Анонимни истраживачи, тајни купци, понашају се као прави.Најчешће без знања запослених улазе у продајне објекте и процењују различите аспекте пословања. Од тога да ли их је продавац ословио, био љубазан, понудио помоћ, до квалитета чистоће и осветљења у продајним објектима. Овај трговински ланац већ десет година користи услуге тајних купаца.Процењује се да због лоше услуге и нељубазности готово 70 одсто потрошача напусти продајно место, а неки показатељи говоре да је пет пута скупље довести новог купца него задржати старог.„Мистери шопинг истраживања су једна врста истраживања где имамо прилику да добијемо информације о објективном искуству корисника. Да проценимо да ли је потребно организовати додатне тренинге. Можемо поредити податке између различитих региона и између самих земаља уколико је у питању исти тип објеката. И такође, клијент има прилику да унапреди своју услугу кроз боље корисничко искуство“, каже Николина Ступар из агенције „Масми“.Задовољан купац диже промет и представља бесплатну рекламу. Услуге тајних купаца најчешће користе банке, трговински ланци, бензинске пумпе и Ај-ти индустрија.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0a/18/1162826736_66:0:1134:801_1920x0_80_0_0_fe74cd334b7d8827f5c82b5b25e3551c.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија – економија, туризам и трговина
економија, србија – економија, туризам и трговина
Шта је мистери шопинг: Кад се тајни купци понашају као прави
Истраживања показују да ће само четири одсто незадовољних купаца да се пожали компанији на лошу услугу. Многи ће без објашњења брзо прећи код конкуренције. Знајући то, компаније не дозвољавају себи постојање јаза између обећаног квалитета и стварне услуге. Зато за побољшање пословања користе истраживања под називом „мистери шопинг“ – тајни купци.
За тајну куповину кажу да је најбржи и најефикаснији начин добијања објективних података о нивоу пружене услуге. Анонимни истраживачи, тајни купци, понашају се као прави.
Најчешће без знања запослених улазе у продајне објекте и процењују различите аспекте пословања. Од тога да ли их је продавац ословио, био љубазан, понудио помоћ, до квалитета чистоће и осветљења у продајним објектима. Овај трговински ланац већ десет година користи услуге тајних купаца.
„Високо смо оцењени на одељењима свежег воћа и поврћа, меса, комуникације са купцима. Простора за унапређење има на самоуслужним касама. Из тог разлога смо увели хибридне касе које омогућавају да благајница буде на самој каси као и додатне едукације за самоуслужне касе као помоћ нашим купцима“,
рекла је за РТС Наташа Павловић, директор маркетинга „Меркатор С“.
Процењује се да због лоше услуге и нељубазности готово 70 одсто потрошача напусти продајно место, а неки показатељи говоре да је пет пута скупље довести новог купца него задржати старог.
„Мистери шопинг истраживања су једна врста истраживања где имамо прилику да добијемо информације о објективном искуству корисника. Да проценимо да ли је потребно организовати додатне тренинге. Можемо поредити податке између различитих региона и између самих земаља уколико је у питању исти тип објеката. И такође, клијент има прилику да унапреди своју услугу кроз боље корисничко искуство“, каже Николина Ступар из агенције „Масми“.
Задовољан купац диже промет и представља бесплатну рекламу. Услуге тајних купаца најчешће користе банке, трговински ланци, бензинске пумпе и Ај-ти индустрија.