https://sputnikportal.rs/20231226/nemacki-automobilski-giganti-mogu-nestati-kroz-10-godina-1165634851.html
Немачки аутомобилски гиганти могу нестати кроз 10 година
Немачки аутомобилски гиганти могу нестати кроз 10 година
Sputnik Србија
Глобалне аутомобилске компаније као што су немачки Мерцедес и Бе-Ем-Ве могле би да постану историја за десет година, рекао је у интервју порталу "Експерт"... 26.12.2023, Sputnik Србија
2023-12-26T14:50+0100
2023-12-26T14:50+0100
2023-12-26T14:50+0100
економија
економија
свет – економија
русија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/05/0d/1137335857_0:127:2199:1364_1920x0_80_0_0_dee50c7bedd8dfcd14177c9f43cc8386.jpg
Другим речима, према речима Орешкина, они ће заправо престати да буду европски аутомобили.„Зато што европски произвођачи сада немају ни тржиште за продају нити предност технологију коју су имали пре пет до десет година“, приметио је помоћник руског председника.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/05/0d/1137335857_85:0:2024:1454_1920x0_80_0_0_2c5e1ae68a58bc357a76f4194690a936.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, русија
економија, свет – економија, русија
Немачки аутомобилски гиганти могу нестати кроз 10 година
Глобалне аутомобилске компаније као што су немачки Мерцедес и Бе-Ем-Ве могле би да постану историја за десет година, рекао је у интервју порталу "Експерт" помоћник председника Руске Федерације Максим Орешкин.
"Сада много причамо о томе како кинеска ауто-индустрија преузима руско тржиште. Али то се не дешава само у Русији. Кина је постала први извозник аутомобила у свету. Не бих се изненадио да кроз десет година такве компаније као што су Мерцедес и Бе-Ем-Ве оду у историју. Као брендови вероватно ће остати, али ће пратити судбину Волва, који је продат Кини", рекао је он.
Другим речима, према речима Орешкина, они ће заправо престати да буду европски аутомобили.
„Зато што европски произвођачи сада немају ни тржиште за продају нити предност технологију коју су имали пре пет до десет година“, приметио је помоћник руског председника.