https://sputnikportal.rs/20240221/boing-smenio-direktora-programa-737-maks-zbog-incidenta-tokom-leta-u-januaru-1167927078.html
Боинг сменио директора програма 737 Макс, због инцидента током лета у јануару
Боинг сменио директора програма 737 Макс, због инцидента током лета у јануару
Sputnik Србија
Боинг је саопштио да смењује представнике руководства које са бавило моделом 737 Макс 9, што је последица инцидента прошлог месеца када је део тог авиона отпао... 21.02.2024, Sputnik Србија
2024-02-21T22:11+0100
2024-02-21T22:11+0100
2024-02-21T22:13+0100
свет
друштво
економија
економија
свет – економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/1b/1125461236_35:0:3676:2048_1920x0_80_0_0_dae909df7ad1ac4ef2e2d327154b6320.jpg
Један од извршних директора Стен Дил наводи да је компанија већ отпустила Еда Кларка, шефа Боинговог програма 737 Макс, у који спада и модел Макс 9, пренео је Њујорк тајмс.Компанија је најавила и друге промене у руководству, што је најупадљивији покушај да прикаже како се сматра одговорном за инцидент 5. јануара, када су на авиону Боинг 737 Макс 9, у власништву авио-компаније ''Аласка ерлајнс'', отпала помоћна врата усред лета на линији Сијетл - Сан Дијего.Медиј подсећа да је Боинг био под притиском регулатора, авио-компанија и чланова Конгреса, како би доказао да је посвећен изради безбедних авиона.Компања је последњих недеља истицала да ревидира свој процес контроле квалитета, укључујући појачане инспекције у фабрици у Рентону, у савезној држави Вашингтон, где је Кларк надгледао производњу Макса 9.Смењени директор је тада преузео вођење програма 2021. године, након што је компанија убрзавала производњу авиона, коме је летење широм света било забрањено 20 месеци након две фаталне несреће у којима је погинуло 346 људи, подсећа Њујорк тајмс.Медиј истиче да су те несреће коштале Боинг милијарде долара, драстично нарушиле његов компаније и привукле много више пажње регулатора широм света.Погледајте и:
https://sputnikportal.rs/20240221/jezivo-putnik-video-kako-se-krilo-raspada-avion-morao-prinudno-da-sleti-video-1167910517.html
https://sputnikportal.rs/20240119/zastrasujuci-snimak-boing-747-se-zapalio-u-vazduhu-video-1166583078.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/05/1b/1125461236_490:0:3221:2048_1920x0_80_0_0_e0ac50aae7582cdc5a1f902dd3931a28.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет, друштво, економија, свет – економија
свет, друштво, економија, свет – економија
Боинг сменио директора програма 737 Макс, због инцидента током лета у јануару
22:11 21.02.2024 (Освежено: 22:13 21.02.2024) Боинг је саопштио да смењује представнике руководства које са бавило моделом 737 Макс 9, што је последица инцидента прошлог месеца када је део тог авиона отпао током лета.
Један од извршних директора Стен Дил наводи да је компанија већ отпустила Еда Кларка, шефа Боинговог програма 737 Макс, у који спада и модел Макс 9, пренео је Њујорк тајмс.
Компанија је најавила и друге промене у руководству, што је најупадљивији покушај да прикаже како се сматра одговорном за инцидент 5. јануара, када су на авиону Боинг 737 Макс 9, у власништву авио-компаније ''Аласка ерлајнс'', отпала помоћна врата усред лета на линији Сијетл - Сан Дијего.
Медиј подсећа да је Боинг био под притиском регулатора, авио-компанија и чланова Конгреса, како би доказао да је посвећен изради безбедних авиона.
Компања је последњих недеља истицала да ревидира свој процес контроле квалитета, укључујући појачане инспекције у фабрици у Рентону, у савезној држави Вашингтон, где је Кларк надгледао производњу Макса 9.
Смењени директор је тада преузео вођење програма 2021. године, након што је компанија убрзавала производњу авиона, коме је летење широм света било забрањено 20 месеци након две фаталне несреће у којима је погинуло 346 људи, подсећа Њујорк тајмс.
Медиј истиче да су те несреће коштале Боинг милијарде долара, драстично нарушиле његов компаније и привукле много више пажње регулатора широм света.