00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
06:54
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Емир Кустурица: Немам више право да ћутим
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Уводи ли Америка тоталитарну контролу медија
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Боинг сменио директора програма 737 Макс, због инцидента током лета у јануару

© Sputnik / Виталий Аньков / Уђи у базу фотографијаАвион
Авион  - Sputnik Србија, 1920, 21.02.2024
Пратите нас
Боинг је саопштио да смењује представнике руководства које са бавило моделом 737 Макс 9, што је последица инцидента прошлог месеца када је део тог авиона отпао током лета.
Један од извршних директора Стен Дил наводи да је компанија већ отпустила Еда Кларка, шефа Боинговог програма 737 Макс, у који спада и модел Макс 9, пренео је Њујорк тајмс.
Компанија је најавила и друге промене у руководству, што је најупадљивији покушај да прикаже како се сматра одговорном за инцидент 5. јануара, када су на авиону Боинг 737 Макс 9, у власништву авио-компаније ''Аласка ерлајнс'', отпала помоћна врата усред лета на линији Сијетл - Сан Дијего.
Медиј подсећа да је Боинг био под притиском регулатора, авио-компанија и чланова Конгреса, како би доказао да је посвећен изради безбедних авиона.
Компања је последњих недеља истицала да ревидира свој процес контроле квалитета, укључујући појачане инспекције у фабрици у Рентону, у савезној држави Вашингтон, где је Кларк надгледао производњу Макса 9.
Смењени директор је тада преузео вођење програма 2021. године, након што је компанија убрзавала производњу авиона, коме је летење широм света било забрањено 20 месеци након две фаталне несреће у којима је погинуло 346 људи, подсећа Њујорк тајмс.
Медиј истиче да су те несреће коштале Боинг милијарде долара, драстично нарушиле његов компаније и привукле много више пажње регулатора широм света.
Оштећено крило авиона - Sputnik Србија, 1920, 21.02.2024
ДРУШТВО
Језиво: Путник видео како се крило распада, авион морао принудно да слети /видео/
Авион Боинг 747 у пламену - Sputnik Србија, 1920, 19.01.2024
МУЛТИМЕДИЈА
Застрашујући снимак: Боинг 747 се запалио у ваздуху /видео/
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала