00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

И италијанска ауто-индустрија пред колапсом

© Pexels/Photo by Malte Luk контролна табла
контролна табла - Sputnik Србија, 1920, 12.01.2025
Пратите нас
Италијански синдикати назвали су 2024. црном годином за домаћу аутомобилску индустрију.
Европски аутомобилски див „Стеллантис“, који обједињује марке „пежо“, „цитроен“, „опел“, „фијат“, „крајслер“ и „џип“ нашао се у тешкој кризи због пада продаје.
Како би повећали производњу, из компаније су најавили да ће ове године уложити две милијарде евра у италијанске фабрике, а шест милијарди биће намењено ланцима снабдевања.
Све италијанске фабрике аутомобилског концерна, који је настао 2021. спајањем француске групе ПСА и италијанско-америчке компаније „Фијат Крајслер“ годину су завршиле у минусу.
Дојучерашњи понос италијанске ауто-индустрије, „Фијатова“ фабрика „Мирафиори“ у Торину лане је произвела готово 70 одсто мање аутомобила, нешто мање од 26.000 у односу на готово 86.000 возила 2023.
Према подацима које су прикупили италијански синдикати, последњи пут када је италијанска аутомобилска индустрија, данас окупљена у гиганту „Стелантис“, произвела тако мало возила, било је 1956. године.

Квартал од само десетак радних дана

"Не скривамо да ће 2025. бити тешка. Али све италијанске фабрике ће наставити с радом, и то много више", рекао је средином децембра директор европских операција „Стелантиса“ Жан Филип Импарато.
Привремени прекиди у производњи прошле године су погодили све италијанске фабрике, а у Масератију у Модени, на пример, у последњем кварталу су радили само десетак дана.
„За сада нема чињеница, имамо само предвиђања. Ситуација у фабрикама је озбиљна, многи радници су на чекању", рекао је синдикални представник Уилма Роко Паломбела, преноси Б92.
„Стелантис“ је 2023. године, према подацима компаније, био четврти највећи произвођач аутомобила у свету по продаји – иза јапанске „Тојоте“, немачког „Фолксвагена“ и корејског „Хјундаија“.
Контролна табла аутомобила - Sputnik Србија, 1920, 09.01.2025
ЕКОНОМИЈА
Расположење у немачкој аутомобилској индустрији све горе - разматрају се отпуштања
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала