https://sputnikportal.rs/20250419/trgovinski-rat-sad-i-kine-pogodio-luksuzne-brendove-iz-evrope-1184875591.html
Трговински рат САД и Кине погодио луксузне брендове из Европе
Трговински рат САД и Кине погодио луксузне брендове из Европе
Sputnik Србија
Власници европских компанија луксузне робе „Луј Витон“ (ЛВМХ) и „Гучи“ суочавају се са пословним потешкоћама у Кини због трговинског рата Пекинга и Вашингтона... 19.04.2025, Sputnik Србија
2025-04-19T18:00+0200
2025-04-19T18:00+0200
2025-04-19T18:00+0200
економија
свет – економија
туризам и трговина
кина
сад
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/09/1163526453_0:704:2048:1856_1920x0_80_0_0_59a9c5c3f537822e26cf0ad3045d7b39.jpg
"Потрошња Кинеза на луксузне производе погођена је падом цена некретнина и неизвесностима око трговинског рата са САД", изјавио је неименовани економски аналитичар, преноси портал "Саут Чајна морнинг пост".Стални пад цена на кинеском тржишту некретнина такође не подстиче потрошачко расположење јер су цене нових станова у Кини пале су за 0,1 одсто у марту, што је, према званичним подацима, 22. узастопни месец пада цена некретнина.Власник брендова „Луј Витон“ и „Кристијан Диор“ забележио је пад продаје у првом кварталу ове године од три одсто на 20,3 милијарде евра (23 милијарде долара), изгубивши позицију најснажније европске пословне групације за луксузну робу у корист ривалске компаније „Хермес“.Продаја у свим сегментима ЛВМХ је опала осим у категорији сатова и накита, а слабија потражња за коњаком у Кини и у САД довела је до пада продаје од девет одсто, највећег у свим категоријама.Ови резултати одражавају континуирани пад потрошње на луксузне производе у Кини који је прошле године износио од 18 до 20 одсто, наводи се у јануарском извештају америчке консултантске компанија „Bain & Co“.Погледајте и:
кина
сад
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/0b/09/1163526453_0:512:2048:2048_1920x0_80_0_0_6f0e8b3a46f186170020a9e898b2a330.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет – економија, туризам и трговина, кина, сад
свет – економија, туризам и трговина, кина, сад
Трговински рат САД и Кине погодио луксузне брендове из Европе
Власници европских компанија луксузне робе „Луј Витон“ (ЛВМХ) и „Гучи“ суочавају се са пословним потешкоћама у Кини због трговинског рата Пекинга и Вашингтона и пада цена на кинеском тржишту некретнина.
"Потрошња Кинеза на луксузне производе погођена је падом цена некретнина и неизвесностима око трговинског рата са САД", изјавио је неименовани економски аналитичар,
преноси портал "Саут Чајна морнинг пост".
Стални пад цена на кинеском тржишту некретнина такође не подстиче потрошачко расположење јер су цене нових станова у Кини пале су за 0,1 одсто у марту, што је, према званичним подацима, 22. узастопни месец пада цена некретнина.
Власник брендова „Луј Витон“ и „Кристијан Диор“ забележио је пад продаје у првом кварталу ове године од три одсто на 20,3 милијарде евра (23 милијарде долара), изгубивши позицију најснажније европске пословне групације за луксузну робу у корист ривалске компаније „Хермес“.
Продаја у свим сегментима ЛВМХ је опала осим у категорији сатова и накита, а слабија потражња за коњаком у Кини и у САД довела је до пада продаје од девет одсто, највећег у свим категоријама.
Ови резултати одражавају континуирани пад потрошње на луксузне производе у Кини који је прошле године износио од 18 до 20 одсто, наводи се у јануарском извештају америчке консултантске компанија „Bain & Co“.