https://sputnikportal.rs/20250528/1186193923.html
Друштвене мреже и манипулација друштва
Друштвене мреже и манипулација друштва
Sputnik Србија
28.05.2025, Sputnik Србија
2025-05-28T19:59+0200
2025-05-28T19:59+0200
2025-05-28T20:00+0200
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/05/1c/1186193802_0:3:1036:586_1920x0_80_0_0_c29945681c0f22c31980fdccc2a4912c.jpg
Друштвене мреже и манипулација друштва
Sputnik Србија
„Нови Спутњик поредак“ истражује како технолошки гиганти управљају алгоритмима да би управљали својим корисницима.
Шта је Павел Дуров открио о утицају Француске обавештајне службе на изборе у Румунији? Какав је експеримент „Фејсбук“ спровео над стотинама хиљада својих корисника, а да тога нису били ни свесни? Како се управљањем Интернет претраживачима може управљати политичким одлукама?
Одговоре на ова питања у разговору с Николом Врзићем потражиће политиколог Александар Павић и стручњак за политичке кампање Иван Мишић.
„Нови Спутњик поредак“ истражује како технолошки гиганти управљају алгоритмима да би управљали својим корисницима. Шта је Павел Дуров открио о утицају Француске обавештајне службе на изборе у Румунији? Какав је експеримент „Фејсбук“ спровео над стотинама хиљада својих корисника, а да тога нису били ни свесни? Како се управљањем Интернет претраживачима може управљати политичким одлукама?Одговоре на ова питања у разговору с Николом Врзићем потражиће политиколог Александар Павић и стручњак за политичке кампање Иван Мишић.
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/05/1c/1186193802_126:0:910:588_1920x0_80_0_0_bee17c612b315fdff9ec821aab091897.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
аудио
Друштвене мреже и манипулација друштва
19:59 28.05.2025 (Освежено: 20:00 28.05.2025) „Нови Спутњик поредак“ истражује како технолошки гиганти управљају алгоритмима да би управљали својим корисницима.
Шта је Павел Дуров открио о утицају Француске обавештајне службе на изборе у Румунији? Какав је експеримент „Фејсбук“ спровео над стотинама хиљада својих корисника, а да тога нису били ни свесни? Како се управљањем Интернет претраживачима може управљати политичким одлукама?
Одговоре на ова питања у разговору с Николом Врзићем потражиће политиколог Александар Павић и стручњак за политичке кампање Иван Мишић.