Селак је у Дневнику Нове ТВ изнео низ критика на набавку израелских авиона.
„Имао сам прилику да летим на борбеном авиону Ф-16. То је одличан, агилан и високо маневрабилан авион који је добро опремљен. Сједињене Америчке Државе су понудиле блок 70,72 што је научна фантастика, ту су и авиони понуђени од Грка и Израелаца. Авиони који ће доћи у Хрватску, а биће старији од пилота који ће њима летети, нису добра опција за Хрватску“, рекао је Селак, а преноси портал „Индекс“, који у наслову наводи да су авиони „старе канте“.
„Не фаворизујем ниједан авион и немам никакво интересовање, али желим да упозорим да се наши пилоти на израелским Ф-16 засигурно неће налетети. Највећа мана Ф-16 ’Барак‘ је што су њиме летели Израелци који су најбољи пилоти на свету и најбоље га користе. Они су их израубовали. Кад је авион произведен осамдесетих година прошлог века, произвођач је јасно навео да је његов животни век 30 година и 8.000 сати. Ти авиони су већ летели толико“, закључио је Иван Селак.
Ипак, хрватски пензионисани генерал Антон Тус има потпуно другачије мишљење од Селака.
„Он има те ресурсе, то нису потрошени ресурси, када би они били са животним веком од 30 и више година, онда би он био у праву, али с 20 година то је пола његовог животног века. То још није отписан авион, њему ће требати од 15 до 20 година пре него што буде морао да се заменити. То је сасвим нормално, прави пилот јасно воли да има нови авион. Мислим да су ти авиони у нормалном стању, само треба спроводити редовне прегледе и техничка испитивања“, рекао је Тус о старости авиона.