Александар Бojoвић, конструктор Жежељевог моста, сматра да узрок пада моста у Италији нису ветар и киша, већ нека структурална грешка која је расла годинама због неодржавања, преноси Танјуг.
Конструктор мостова Љуба Костић напомиње да су у Србији после Другог светског рата практично сви мостови морали да се праве нови, због чега, како каже, немамо старих, дотрајалих мостова који су опасни.
Надлежни уверавају да је око 4.000 српских мостова потпуно сигурно за друмски и железнички саобраћај. Поручују и да су контроле мостова редовне, нарочито због повећаног саобраћаја на српским путевима.
„Кроз свакодневни увид у стање мостова, можемо закључити да су сви мостови статички стабилни и да су апсолутно безбедни за одвијање саобраћаја“, истиче извршни директор Сектора за одржавање државних путева „Путеви Србије“ Зоран Стојисављевић.
И железнички мостови су потпуно безбедни и сигурни за редован железнички саобраћај, кажу железничари.
„Свакодневне контроле врше запослени који обилазе пругу. Они су толико стручни да могу да уоче било какве неправилности на мостовима и да алармирају ако је потребно да се уради нека санација или да се обустави саобраћај“, наводи директор Дирекције за „Инфраструктуру железнице Србије“ Милан Максимовић.
Ипак, потпредседница Владе тражи и ванредне контроле, за сваки случај.