Прва варијанта овог авиона, како је рекао, требало би да се појави већ 2021. године, што ће рећи да ће први прототип бити спреман највероватније до 2023.
Тренутно се ради на пројектовању, али је приступ овом раду, како је оценио, далеко систематичнији него што је то био случај са британско-француским „Конкордом“ или са совјетским Ту-144.
Говорећи о моторима ових нових авиона, Сипало је рекао да се пројектанти оријентишу углавном на војну индустрију, или пак модернизацију одређених цивилних верзија, али да таквих решења још увек нема ни у Русији, ни у иностранству.
Подсетимо, претходне варијанте ових супербрзих авиона нису заживеле јер је суперсонично комерцијално летење било прескупо да би било исплативо. Наиме, била је потребна невероватно велика количина горива да би се постигла константна брзина од преко два маха, што је резултирало да су карте биле прескупе, те су само изузетно имућни људи били у могућности да лете тим авионима.