Инфлуенсер сам, тим се дичим!
© Sputnik
Технолошки тренд искористили су и људи из нашег свакодневног окружења који пласирају садржај на друштвене мреже и привлаче пажњу циљне популације. Данас су они познати као инфлуенсери — људи који утичу и остављају утисак на друге. Било је питање времена када ће брендови — познати произвођачи указати своје поверење управо њима — људима из окружења са којима се крајњи корисник пре идентификује него са „недодирљивим звездама“.
Како су инфлуенсери постали јачи од холивудских звезда? Како створити сопствени креативни садржај? Где иде будућност инфлуенс маркетинга?
О овој теми у емисији „Технограм“ говоре Мила Антоновић, јутјуберка и ученица Четрнаесте београдске гимназије и Исток Павловић, стручњак за дигитални маркетинг.