00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Инфлуенсер сам, тим се дичим!

Пратите нас
Чини се да су места познатих и утицајних некада била резервисана само за највеће филмске звезде и звезде спорта. Технологија и интернет су омогућили да нас дели само неколико кликова до познатих.
Инфлуенсер сам, тим се дичим!

Технолошки тренд искористили су и људи из нашег свакодневног окружења који пласирају садржај на друштвене мреже и привлаче пажњу циљне популације. Данас су они познати као инфлуенсери — људи који утичу и остављају утисак на друге. Било је питање времена када ће брендови — познати произвођачи указати своје поверење управо њима — људима из окружења са којима се крајњи корисник пре идентификује него са „недодирљивим звездама“.

Како су инфлуенсери постали јачи од холивудских звезда? Како створити сопствени креативни садржај? Где иде будућност инфлуенс маркетинга?

О овој теми у емисији „Технограм“ говоре Мила Антоновић, јутјуберка и ученица Четрнаесте београдске гимназије и Исток Павловић, стручњак за дигитални маркетинг.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала