У емисији коју води и уређује Марина Рајевић Савић, Поповић прича о свом односу са лекарима, како се носи са недавно стеченом улогом деде, као и шта му је поручио Џони Штулић када му се родио унук.
Јунаци Поповићевих прича, поред Прелевића и Штулића, јесу и Здравко Чолић, Јован Буљ, Миљан Миљанић, Зоран Мишчевић…
Поповић објашњава због чега су Београђани волели да гледају Јована Буља, саобраћајца који је балетским покретима регулисао саобраћај на Теразијама, као и како је Миљан Миљанић памтио сваког младог талентованог југословенског фудбалера.
Поповић, рођен 1947. године у Београду, први текст објавио је са двадесет година у магазину „Гонг“. Био је главни уредник „Џубокса“ и „Рока“, два најтиражнија листа у историји југословенске рок периодике. У кући „Политика“ учествовао је у покретању два магазина — „Интервју“ и „Рок“, као и једних дневних новина — „Спортског журнала“.
Организовао је низ великих музичких догађаја у Београду. Био је главни уредник ПГП-РТС, као и први музички уредник првог музичког радија у СФРЈ — 101 Радио Београд. Такође је био и уредник у првој независној телевизији у Југославији — ОКТВ, све док 1989. године та телевизија није била забрањена.
Аутор је најдуже документарне рок серије ТВ Београд — „Рокументи“, а у Загреб и Скопље одвео је најдуже музичке караване у ХХ веку. Доживео је и да буде уредник „Звездине ревије“. Добитник је прегршт награда, плакета и одликовања у Србији и у свету.
Написао је више десетина предговора и поговора за књиге из области поп културе, као и неколико књига. Његова последња књига „Пролећа у Топчидеру“ представља избор текстова објављених у дневним новинама „Блиц“ између 2007. и 2019. године.