Физичка дистанца у авиону доноси скупље карте?

Мере Европске уније о путовању авионима током пандемије коронавируса укључују ношење заштитних маски и од стране особља и од стране путника. Остале мере, попут физичког дистанцирања, још увек нису у потпуности потврђене, то би могло драстично да повећа трошкове путовања, и тако угрози и авио-превознике и путнике.
Sputnik
Један путник би заузео седам седишта у авиону: Европске авио-компаније против дистанцирања

Мере и савети су јасни, маске су обавезне, стављају се чим ступите на аеродром, скидате кад стигнете на одредиште. Оваква мера је неопходна како би се сачували животи, и како не би дошло до циркулисања вируса. Изузетак од овог правила су деца млађа од шест година, преноси Б92.

Осим тога, маске морају да се мењају свака четири сата из хигијенских разлога, па ЕУ саветује путницима да понесу довољно маски са собом, преноси Тумагазин.

ЕУ још саветује да једно седиште у реду треба да остане празно и да се правило о дистанци поштује што је више могуће, док би услуга у авионима требало да буде сведена на апсолутни минимум.

ИАТА, Међународно удружење за ваздушни саобраћај, одбацује захтеве за одржавањем физичке дистанце и упозорава на неминовно повећање трошкова. Увођење обавезне дистанце у авионима између путника би битно променило економију ваздухопловства, а резултат би био знатно скупље авионске карте које би директно угрозиле и авио-компаније, посебно нискотарифне, и путнике.

 

 

Коментар