Највећа светска друштвена мрежа примениће ознаку на руски Спутњик, иранску Прес телевизију и кинеску новинску агенцију Синхуа, наводи се у делимичној листи коју је Фејсбук пренео. Компанија ће на самом почетку применити етикету на око 200 страница.
Фејсбук неће етикетирати ниједну новинску организацију са седиштем у САД, јер је утврдио да чак и „издавачке куће под руководством америчке владе имају уређивачку независност“, изјавио је шеф компаније за политику дигиталне безбедности Натанијел Глајхер.
Нова мера долази само неколико месеци уочи новембарских председничких избора у САД.
Под овом мером Фејсбук неће користити етикету за медијске канале повезане са појединим политичким личностима или странкама, јер би то, како каже Глајхер, могло да пређе „границе које су врло клизаве“.
„Оно што овде желимо, јесте да започнемо с најкритичнијим случајем“, рекао је.
На свом посту Фејсбук је рекао да ће се њихова ознака појавити на страницама широм света, као и у објавама унутар Сједињених Држава.