Мерење је рађено у 50 градова и на 10.000 путева у Србији. Тестиране су услуге из угла крајњих корисника и то за две услуге – говорну и пренос података.
Параметри за пренос података су преузимање и слање малих и великих фајлова, приступ веб страницама и Јутјубу.
Драган Пејовић каже да је просечан резултат оператора 81,5 поена што је, каже, значајно више у односу на прво мерење када је просек био 55,4 поена.
„Стандард за високо развијене европске земље је 80 поена, а 85 за изузетан квалитет. Самим тим што је постигнут овај резултат у Србији, указује да је квалитет пружања мобилних услуга на територији Србије веома висок“, наводи Пејовић.
Према његовим речима, најбољи квалитет услуге има „Телеком Србија“ са резултатом од 89,7 поена, други је Теленор, а трећи ВИП.
Резултати за сваку од локација на којима је вршено мерење могу се видети ОВДЕ.
Пејовић указује да овај начин мерења квалитета мреже помаже како крајњим корисницима, тако и операторима јер им пружа информацију где да побољшају квалитет опреме, а самим тим и услуге, преноси РТС.
„У самом смо врху Европе, можемо тврдити да је квалитет услуга на врло високом нивоу“, истиче директор Регулаторне агенције за електронске комуникације и поштанске услуге.