00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
У којој књижевној епохи живимо
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Живот је као бокс: Научите да примате ударце, али задате победнички
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Пречник страним речима и изразима“
20:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Неко лаже: Трамп или Зеленски
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Званични резултати: Који мобилни оператер је најбољи у Србији

© Depositphotos.com / PrykhodovТелефон ајфон
Телефон ајфон - Sputnik Србија
Пратите нас
Једном годишње РАТЕЛ обавља упоредна мерења и анализу квалитета услуга мобилних мрежа у Србији. Директор РАТЕЛ-а Драган Пејовић каже да је ниво квалитета услуга у Србији на високом нивоу, а да најбољу пружа „Телеком Србијa“.

Мерење је рађено у 50 градова и на 10.000 путева у Србији. Тестиране су услуге из угла крајњих корисника и то за две услуге – говорну и пренос података.

Параметри за пренос података су преузимање и слање малих и великих фајлова, приступ веб страницама и Јутјубу.

Драган Пејовић каже да је просечан резултат оператора 81,5 поена што је, каже, значајно више у односу на прво мерење када је просек био 55,4 поена.

„Стандард за високо развијене европске земље је 80 поена, а 85 за изузетан квалитет. Самим тим што је постигнут овај резултат у Србији, указује да је квалитет пружања мобилних услуга на територији Србије веома висок“, наводи Пејовић.

Према његовим речима, најбољи квалитет услуге има „Телеком Србија“ са резултатом од 89,7 поена, други је Теленор, а трећи ВИП.

Резултати за сваку од локација на којима је вршено мерење могу се видети ОВДЕ.

Пејовић указује да овај начин мерења квалитета мреже помаже како крајњим корисницима, тако и операторима јер им пружа информацију где да побољшају квалитет опреме, а самим тим и услуге, преноси РТС.

„У самом смо врху Европе, можемо тврдити да је квалитет услуга на врло високом нивоу“, истиче директор Регулаторне агенције за електронске комуникације и поштанске услуге.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала